niedziela, 2 grudnia 2012

Denko listopad 2012

Witam Was bardzo serdecznie! No i mamy grudzień :) Moje puste opakowania mają nareszcie nowy domek i już nie leżą na podłodze lub w szafce. Jest to takie oto pudełeczko:

Teraz czas na produkty, które udało mi się wykończyć w minionym miesiącu.
1. Żel pod prysznic Isana - ten jest o zapachu kokosowym i na obecną chwilę lubię go najbardziej. Jest to moje 2 opakowanie i z pewnością nieostatnie Kupie ponownie.
2. Płyn do demakijażu Zaija - Kupiłam go ze wzgędu na niskę cenę, ale okazał się bublem, podrażniał oczy oraz średnio zmywał tusz. Nie kupie. 
3. Oliwka Hipp - używałam tylko do olejowanie włosów i tu dobrze sie spisywała szczegolnie przy regularnym stosowaniu, przeszkadzał mi jedynie jej zapach.Recenzja Kupie ponownie. 
4. Szampon do włosów Elisse - Bardzo dobry szampon, pieknie nabłyszcza włosy.  Niedługo recenzja. Kupie ponownie.
5. Perfuma Maimi Party Avon - Bardzo ładny zapach w sam raz na lato, końcówkę zużyłam jako odświeżacz powietrza. Cena19zł. Kupie.
6. Żel wygładzający Joanna -  bubel Tu recenzja Nie kupie ponownie.
7.Antyperspirant Isana -  fajny, ale średnio działał. Nie kupie.
8. Odżywka połysk jedwabiu Isana - średnie, nie zauważyłam większego działania na moje włosy. Recenzja Nie kupie.
9. Maseczki Rival de loop - średnie jedna mnie uczuliła. Recenzja Nie kupie
10. Matujący krem Siarkowa moc - Bardzo dobry szczególnie w okresie letnim, bardzo wydajny Recenzja Kupie ponownie.
11. Kilka próbek, których bylo więcej, ale opakowanie sie dzieś zapodziały.

Jak Wam poszło w listopadzie? Miałyście coś z tego?
xoxo
M



2 komentarze:

  1. nic z tego nie mialam, w tym miesiacu zuzylam tylko dwa opakowania kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ortografia koleżanko ortografia....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny :)
Pozostaw po sobie jakiś ślad, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)