piątek, 30 listopada 2012

Ulubieńcy Jesieni

Witam :) Dziś postanowiłam wstawić post o ulubieńcach jesieni, czyli kosmetykach, których używałam najczęściej i bardzo je polubiłam.
Mój aparat nie chce ostatnio współpracować.
Pielęgnacja
Glicerynowy krem do rąk z aloesem Cztery Pory Roku- Bardzo ładnie pachnie i dość przyzwicie nawilża. Jest też mega wydajny, stoi sobie już od dawna przy moim komputerze i z chęcią smaruje nim ręce kilka razy dziennie,
Micelarny żel do mycia twarzy BeBeauty - Obecnie mój KWC. Świetnie zmywa makijaż i oczyszcza twarz, nie podrażnia jej przy tym, a wręcz uspokaja. Recenzje tutaj
Żel do higieny intymnej Facelle - Używam go głównie do mycia włosów i tu spisuje się znakomicie. Rcenzja.
Peeling do stóp BeBeauty - Świetny produkt szkoda, że odkryłam go tak późno, niestety został już wycofany. Bardzo dobry ździerak o cytrynowym zapachu.
Kolorówka
Puder matujący Synergen - Znany chyba wszystkim, bardzo go lubie jest to już moje trzecie opakowanie i na tym się chyba nie skończy, choć chcę przetestować też inne. 
Paletka do brwi Essence- moja pierwsza taka paletka, bardzo ją lubię i nie wyobrażam sobie już codziennego makijażu bez niej. Nie wiem czy jest jeszcze dostępna, bo pochodzi z limitki.
Lakier Rosehood Essence - Bardzo ładny, dobrze się nakłada, a co najważniejsze pasuje do mojego jesiennego płaszczyka dlatego tak często go używałam. Niestety też limitka
Matujący podkład Under 20 - Używam go od sierpnia i bardzo lubię. Teraz zrobił się troszeczkę za ciemny, ale i tak bardzo długo mi służył. Niedługo pojawi się jego recenzja.
Odżywka do rzęs Eveline -Ostatnio o niej pisałam i jak narazie zdanie o niej nie zmieniłam. Recenzja
Pomadka ochronna Alterra - Bardzo dobra ochrona tylko ostatnio zaczyna mi przeszkadzać jej zapach.

Miałyście coś z moich ulubieńców? A może macie jakieś swoje? 

xoxo
M

4 komentarze:

  1. uwielbiam te kremy do rąk cztery pory roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ten podkład, ale jeszcze nie używałam, czytałam, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio robiłam porządek w moich zapasach kosmetycznych i znalazłam zdzierak z biedronki ;) Jak dla mnie ok. Under 20 tez uzywam jest ok ale szału u mnie nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym wypróbować tego pudru Synergen ... ostatnio kupiłam z Miss Sporty i jest średnio.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny :)
Pozostaw po sobie jakiś ślad, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)