wtorek, 4 grudnia 2012

Plan na Grudzień

Dziś przychodzę z kolejnym planem pięlęgnacji włosów w ramach akcji 'zapuszczamy włosy'. Jestem zadowolona z wykonywanie planu w Listopadzie. Zaczęłam regularnie nakładać olej, co jest dla mnie dużym wyczynem, bo z regularnością to u mnie bardzo ciężko :)
Teraz czas na to co planuje zrobić dla moich włosów w tym miesięcu:
- Olejowanie: w dalszym ciągu na skalp olejek rycynowy, a na długość olejek ze słodkich migdałów.
- Mycie: żel Facelle sensitive i szampon Radical do włosów zniszczonyc i wypadających.
- Maski: maski w saszetkach z Mariona (niedługo napiszę coś więcej o nich), maska Bingo Spa z błotem karnalitowym, maska z siemienia lnianego.
- Odżywki:  Ellise do włosów suchych i zniszczonych(d/s) i Joanna z apteczki babuni balsam nawilżająco-regenerujący (b/s)
- Wcierki: słynny Janter
Płukanki: płukanki z octem jabłkowym i z siemienia lnianego
- Inne: sienie lniane pod każdą postacią
Mam nadzięję, że będę się go trzymać i dędzie dawać efekty :)
Jaki są Wasze plany na grudzień?
+ Inspiracje






xoxo
M

2 komentarze:

  1. Kochana zapraszam cie na rozdanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w grudniu planuję zacząć używać wcierki Jantar - mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny :)
Pozostaw po sobie jakiś ślad, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)