niedziela, 24 marca 2013

Tonik Herbal Garden

Witam! Dziś rano zauważyłam, że mój tonik jest na wykończeniu, więc to chyba dobra pora, by o nim napisać.
Tonik do twarzy pielęgnacyjny z ekstraktem z czerwonej koniczyny Herbal Garden
Tonik bezalkoholowy przeznaczony do odświeżania i wyrównania pH skóry. Bogate połączenie substancji naturalnych: ekstraktu koniczyny, soku z aloesu, D - pantenolu i ceramidów roślinnych. Polecany do każdego rodzaju cery, także delikatnej.
Efekty codziennego stosowania toniku:
- przywrócony naturalny odczyn skóry ,
- skóra doskonale oczyszczona, odświeżona i przygotowana do przyjęcia kremu.
Przebadano dermatologicznie.

(zdjęcie i tekst: wizaż.pl)


Moja opinia: Byłam na zakupach w Rossmannie gdy przypomniałam sobie, że potrzebuję jeszcze toniku do twarzy, ten skusiła mnie ładną szatą graficzną i brakiem alkoholu w składzie. Okazał się on moim hitem wśród toników i na długo zagości w łazience.
Tonik dobrze odświeża i oczyszcza moja skórę, czyli czyni to co od niego wymagam. Skóra nie jest ściągnięta. Dodatkowo ładnie pachnie czerwoną koniczyną, to taki ładny kwatowy zapach. Po jego użyciu skóra jest gładka i dopieszczona, nie zapycha porów i nie podrażnia oczu. Jest bardzo wydajny i ma niską cenę. 
Cóż więcej chcieć, dla mnie hit! 
Cena: 9zł/200ml
Dostępność: Rossmann i drogeria osiedlowe.

6 komentarzy:

  1. Ja narazie mam ogórkowy z Ziaji i nie narzekam. Ale jak tamten mi się znudzi to chętnie zakupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie też go zakupiłam i jest następny w kolejce. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten tonik ma mojej półce na pewno nie raz będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak właśnie się zastanawiałam nad tym tonikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale w Rossie widziałam go nie raz.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny :)
Pozostaw po sobie jakiś ślad, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)