sobota, 26 stycznia 2013

Styczniowe zakupy

Jak ten czas szybko płynie. Wydaje mi się, że wczoraj składałam wszystkim życzenia noworoczne, a tu już prawie miesiąc minął. Dziś pokaże Wam co wpadło do mojego koszyka w tym miesiącu. Nie ma tego za wiele, ponieważ postanowiłam ograniczyć moje zakupy kosmetyczne i kupuje tylko to co akurat potrzebuje oraz jeśli jest jakaś bardzo kusząca promocja.
Bardzo lubię żele BeBeauty, tego niebieskiego jeszcze nie miałam to pierwsze moje opakowanie (używam go od początku miesiąca, więc niedługo recenzja). Żel micelarny bardzo lubię i nie wiem, które to już moje opakowanie, chyba 3.
Pomadka Tisane zakupiona w Aptece zastąpiła mi pomadkę z Alterry.
Eyeliner Bell z Biedronki kosztował 5,19zł poza tym skończył mi się inny eyeliner.
Krem nawilżający Herbal Garden nie miałam go wcześniej, ale tonic z tej serii bardzo dobrze się u mnie sprawdził, więc postanowiłam zakupić ten krem.
Błyszczyk Oriflame.
Baza pod cienie Essence I love Stage
Róż Bell z przeceny w Biedronce za 3,99 zł żal było nie brać.
Oczywiście tak jak zapowiadałam skorzystałam z promocji w Rossmannie i zakupiłam 2 podkłady, które miałam na liście zakupów.
Zakupiłam też słynną w blogosferze maskę do włosów Alterra.

Miałyście coś z zakupionych przeze mnie kosmetyków? 
xoxo


12 komentarzy:

  1. Ja też zasadzam podchody na róż z Bell w Biedronce i na lakiery - co jak co, ale za 3.99 to szkoda mi nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak się spisze podkład Miss Sporty, bo ostatnio dużo osób go kupuje ; ) i koniecznie daj znać jak się spisuje maska z Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ten podkład właśnie dlatego, że wiele dobrego o nim słyszałam, a w promocji kosztował 9zł. :)

      Usuń
    2. jaaak dla mnie jest świetny . ja kupiłam bez promocji za 18zł. ale okropnym minusem jest ze naciskając pompkę jest cala w podkladzie

      Usuń
  3. Miałam kiedyś róż z essence i bardzo go sobie chwaliłam. Niestety został w ośrodku, gdzie byłam na wakacjach :(
    a ten podkład z miss sporty kusi kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam jeszcze różu z Essence mam z Bell i Wibo :)

      Usuń
  4. szczerze mówiąc nie znam ani jednego z powyższych kosmetyków...czekam na recenzje kremu z Garden...miałam dwufazkę i była świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż z Bell też mam (odcien 12) i jestem z niego mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy! szkoda, że mam tak daleko do biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mulch is Mother Natures Blanket The Significance Of A Quality Garden Topsoil

    Feel free to surf to my blog ... large trees for sale
    Feel free to visit my website - tree nursery

    OdpowiedzUsuń
  8. róż za 4 zł?tez bym brała:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny :)
Pozostaw po sobie jakiś ślad, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)