niedziela, 16 grudnia 2012

Nawilżająco-łagodzący krem do rąk

Witam! W czasie zimy Nasze dłonie są szczególnie narażone na niekorzystna warunki atmosferyczne i dlatego powinniśmy często sięgać po różnorakie kremy i balsamy do rąk. Ja bardzo lubię wszelkie kremy do rąk, więc zużywam  ich dość sporo. Dziś czas na recenzje kremu, którego dostałam od mojej cioci jakieś 2 miesiące temu i używałam regularnie do dziś. Jest to:
Nawilżająco-łagodzący krem do rąk 
Czetery pory roku
Opakowanie: Krem mieści się w miękkiej 130 mililitrowej tubce z zamknięciem na tzw. 'klik'. Nie miałam problemu z wydobyciem z niej resztki kosmetyku.
Zapach: zapach bardzo mi się podoba. Jest delikatny, nienachalny, ciągle wąchałam moje ręce, które pachły zieloną herbatą.


Działanie: Krem na bardzo lekką konsystencje, nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy, dzięki czemu świetnie się używa go w ciągu dnia. Nawilżenie jest dobre, ale według mnie za słabe jak na tą porę roku. 

Moi zdaniem jest to świetny krem na cieplejsze dni.
Jakie kremy do rąk polecacie?

3 komentarze:

  1. nie wiem czy to dobry pomysl jesli chodzi o korzytanie z kremow nawilzajacych na taki mroz :/ bylam ostatnio u dermatolożki i delikatnie dala mi do zrozumienia ze tak sie nie powinno robic, tylko kupic tlusty krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie słyszałam. W takim razie kupię sobie jakiś tłusty kremik na zimę :)

      Usuń
  2. Lubię te kremy miałam już chyba wszystkie wersje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny :)
Pozostaw po sobie jakiś ślad, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)