piątek, 31 sierpnia 2012

Co nie co dla skóry - balsam Nivea Q10

Ujędrniający balsam do ciała Nivea Q10

Balsam ten dostałam do przetestowania od portalu Nivea.pl bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ jest to mój piertwszy produkt do testowania :).Stosuje go regularnie od 3 tygodni 2 lub 3 razy dziennie ( w upalne dni biorę przysznic też w ciągu dnia). Oto co o nim sądze:

Od producenta:

Cena: od 13 do 21 zł
Skład:
Moja opinia 
Opakowanie: Wygląda jak typowe opakowanie balsamów Nivea ( jak zresztą widać :)), szata graficzna jest bardzo ładna, opakawanie można postawić 'na głowie' gdy kończy nam się balsam. Jedynym minusen jest to, że opakowanie nie jest przeźroczyste i nie widać ile produktu zostało.
Zapach: Nie potrafię zdefiniować jak on pachnie, jest to jednak zapach bardzo przyjemny i co mnie się bardzo podoba to to, że długo utrzymuje się na skórze (w taki subtelny sposób)
 Działanie: Balsam zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, jest delikatny, szybko się wchłania dzięki czemu jest idealny na lato. NIe pozostawia na skórze lepkiego filtru, cudownie nawilża, zapach pozostaje na ciele przez cały dzień. Skóra jest GŁADSZA i BARDZIEJ JĘDRNA. 
Z pewnością kupię go ponownie :)

Balsam otrzymałam bezpłatnie co w żaden sposób nie wpłyneło na moją ocenę.
Macie może ten balsam? Co o nim sądzicie?
xoxo
M




2 komentarze:

  1. Lubię balsamy Nivea, świetnie spełniają swoją rolę ;) Jedyne co mi przeszkadza to zapach, taki trudny do zidentyfikowania..;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyk fajny, miałam :) Za taka cene to warto :)
    www.juicybeautystar.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny :)
Pozostaw po sobie jakiś ślad, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)